O Pier Silvio Berlusconi o sciata Forza Italia: «O Tajani braviscimo, ma ghe veu de l’atro»
An fæto sciato e poule do Pier Silvio Berlusconi, amministratô delegou de Mediaset, in occaxon da presentaçion di palinsesti. A Meloni, o l’à dito, «a l’é apreuvo à fâ un travaggio che no ghe n’é: dònna, zoena, vegnua da-o ninte, a l’à misso sciù o megio governo d’Euröpa». O no l’à tegnuo feua unna poscibile intrâ in politica, e pe Forza Italia, o partio fondou da seu poæ, o vorrieiva de «facce neuve». «O Tajani braviscimo – o l’à azzonto – comme a Dalla Chiesa, o Gasparri… ma ghe veu de l’atro ascì, into senso d’avertua e vixon de l’avvegnî». Intanto pe-o Tribunâ di ministri o governo o l’aiva sacciuo de botto de l’arresto do generale libico Almasri e a deçixon de no consegnâlo à l’Aia a l’é stæta politica.
Traduçion italiaña
Pier Silvio Berlusconi agita Forza Italia: «Tajani bravissimo, ma ci vuole altro»
Hanno fatto scalpore le parole di Pier Silvio Berlusconi, amministratore delegato di Mediaset, in occasione della presentazione dei palinsesti. Meloni, ha detto, «sta facendo un lavoro unico: donna, giovane, arrivata dal nulla, ha creato il miglior governo d’Europa». Non esclude un possibile ingresso in politica, e per Forza Italia, il partito fondato da suo padre, vorrebbe «volti nuovi». «Molto bravo Tajani – ha aggiunto – come Dalla Chiesa, Gasparri… ma ci vuole anche altro, nel senso di apertura e visione del futuro». Nel frattempo, per il Tribunale dei ministri, il governo aveva appreso subito dell’arresto del generale libico Almasri e la decisione di non consegnarlo all’Aja è stata politica.
Moæ e figgia trovæ mòrti à Romma, o Kaufmann estradæto in Italia: «Denonçio tutti»
O Francis Kaufmann, l’òmmo american de 46 anni accaxonou pe avei ammassou a moæ e a figgeua attrovæ mòrti à Villa Pamphili à Romma a-i 7 de zugno, o l’à perso a raxon in sce l’aeroplan ch’o l’à portou torna in Italia dòppo l’estradiçion da-a Greçia. O se l’à piggiâ co-i poliçiòtti che l’an scortou con dî ch’o l’é stæto piccou e ch’o l’é pronto à «denonçiâ tutti». O Kaufmann o l’é stæto mandou à l’uspiâ aspëtando che o giudiçe o fisse a dæta de l’interrogatöio de garançia. Pe-a Procua o l’é o responsabile do doggio ammassamento da compagna ruscia Anastasia Trofimova, de 28 anni, e da presonta figgia Andromeda d’11 meixi.
Traduçion italiaña
Madre e figlia trovati morti a Roma, Kaufmann estradato in Italia: «Denuncio tutti»
Francis Kaufmann, l’uomo americano di 46 anni accusato di aver ucciso la madre e la bambina trovati morti a Villa Pamphili a Roma il 7 giugno, ha dato in escandescenze sull’aereo che lo riportava in Italia dopo l’estradizione dalla Grecia. Se l’è presa con i poliziotti che lo hanno scortato via, dicendo che è stato picchiato e che è pronto a «denunciare tutti». Kaufmann è stato portato in ospedale in attesa che il giudice fissi la data dell’udienza per l’interrogatorio di garanzia. Per l’accusa è responsabile del duplice omicidio della compagna russa di 28 anni Anastasia Trofimova e della presunta figlia di 11 mesi Andromeda.
Investimento mortale in Sardegna, indagou a moggê do prescidente de Lufthansa
A Vivian Spohr, manager e moggê do prescidente da compagnia todesca d’aeroplen Lufthansa, a l’é indagâ pe avei investio e ammassou unna figgia de 24 anni à Porto Cervo, in Sardegna, a-a mattin di 8 de luggio. A vittima a se ciammava Gaia Costa e a l’ea lì ch’a l’anava à pê à travaggiâ. A dònna, ch’a guiddava in compagnia da figgia, a no se saieiva accòrta che a zoena a l’ea apreuvo à traversâ a stradda in scê strisce. I meghi an çercou de sarvâla pe vinti menuti, ma no gh’é stæto mezo. A famiggia Spohr a l’ea in vacansa in sciâ Costa Smeralda, donde gh’an unna villa. L’indagâ a l’é tornâ in Germania da lì à no guæi. A machina a l’é stæta sexia.
Traduçion italiaña
Investimento mortale in Sardegna, indagata la moglie del presidente di Lufthansa
Vivian Spohr, manager e moglie del presidente della compagnia aerea tedesca Lufthansa, è indagata per aver investito e ucciso una ragazza di 24 anni a Porto Cervo, in Sardegna, la mattina dell’8 luglio. La vittima si chiamava Gaia Costa e stava andando al lavoro a piedi. La donna, che guidava in compagnia della figlia, non si sarebbe accorta che la giovane stava attraversando la strada sulle strisce. I medici hanno cercato di rianimarla per venti minuti, ma non c’è stato nulla da fare. La famiglia Spohr era in vacanza in Costa Smeralda, dove possiedono una villa. L’indagata è tornata poco dopo in Germania. L’auto è stata sequestrata.