Barca a-o fondo pe unna tempesta in Siçilia, 7 mòrti
Unna barca à veia de 56 metri, ciammâ Bayesian e con bandea ingreise, a l’é anæta a-o fondo inta neutte tra-i 19 e i 20 d’agosto apreuvo à unna tempesta a-o largo de Porticello, in Siçilia. De 22 persoñe che gh’ea à bòrdo, 12 passaggê e 10 componenti da ciusma, 7 son mòrte e 15 son stæte portæ à sarvamento. Tra e vittime gh’é ascì o tycoon britannico Mike Lynch co-a figgia Hannah e o prescidente da Morgan Stanley International Jonathan Bloomer. Un video registrou da-e telecamere de unna villa o mostra a barca ch’a s’abimma inte un menuto. I còrpi son stæti repiggiæ da-i magroin di pompê à squæxi 50 metri de profonditæ. A Procua de Termini a l’à averto unn’investigaçion pe naufraggio, desastro, ammassamento plurimo e lexoin: l’ipòtexi a l’é quella de unna riga d’erroî ch’avieivan mandou a Bayesian a-o fondo.
Traduçion italiaña
Barca affondata per una tempesta in Sicilia, 7 morti
Una barca a vela di 56 metri, chiamata Bayesian e battente bandiera inglese, è affondata nella notte tra il 19 e il 20 agosto a causa di una tempesta al largo di Porticello, in Sicilia. Delle 22 persone a bordo, 12 passeggeri e 10 membri dell’equipaggio, 7 sono morte e 15 sono state portate in salvo. Tra le vittime ci sono anche il magnate britannico Mike Lynch con la figlia Hannah e il presidente della Morgan Stanley International Jonathan Bloomer. Un video registrato dalle telecamere in una villa mostra la barca che si inabissa in un minuto. I corpi sono stati recuperati dai vigili del fuoco a una profondità di quasi 50 metri. La Procura di Termini ha aperto un’inchiesta per naufragio, disastro, omicidio plurimo e lesioni: l’ipotesi è quella di una serie di errori che avrebbero fatto affondare il Bayesian.
«Un complòtto pe indagâ l’Arianna Meloni», o caxo o sciata a politica
Un neuvo caxo o l’à invexendou a politica italiaña dòppo l’articolo do Alessandro Sallusti, direttô de Il Giornale, segondo o quæ ghe saieiva un complòtto pe indagâ l’Arianna Meloni, a seu da prescidente do Conseggio e responsabile da segrettaia politica de Fratelli d’Italia, pe traffego d’influense in scê nòmine do governo. «Un schema za visto contra o Silvio Berlusconi», a l’à dito a premier. Pe l’Anm o l’é «l’enneximo attacco a-a magistratua pe delegittimâla». «Son sciätâ pe-o metodo – a l’à commentou l’Arianna Meloni –. N’ò mai influensou e manco çercou d’influensâ de deçixoin». Intanto gh’é do bollezzumme into Movimento 5 Stelle co-o Beppe Grillo contra o Giuseppe Conte: «O scimbolo, o nomme e a regola do segondo incarrego – o l’à misso in ciæo o fondatô – no se peuan negoçiâ pe ninte».
Traduçion italiaña
«Un complotto per indagare Arianna Meloni», il caso agita la politica
Un nuovo caso agita la politica italiana dopo l’articolo di Alessandro Sallusti, direttore de Il Giornale, secondo il quale ci sarebbe un complotto per indagare su Arianna Meloni, sorella della presidente del Consiglio e responsabile della segreteria politica di Fratelli di Italia, per traffico di influenze su nomine governative. «Un disegno già visto contro Silvio Berlusconi», ha detto la premier. Per l’Anm si tratta “dell’ennesimo attacco alla magistratura per delegittimarla”. «Sono sconvolta per il metodo – ha commentato Arianna Meloni –. Non ho mai influenzato né ho cercato di influenzare le decisioni». Intanto nel Movimento 5 Stelle c’è fermento con Beppe Grillo contro Giuseppe Conte: «Il simbolo, il nome e il governo della seconda carica – ha chiarito il fondatore – non sono in alcun modo negoziabili».
Tennis, o Sinner poxitivo doe vòtte à l’antidoping: o l’é stæto descorpou
Torna ascadi pe-o Jannik Sinner, o tennista italian numero 1 a-o mondo. A-i 20 d’agosto l’International Tennis Integrity Agency a l’à spantegou i exiti de unn’investigaçion averta dòppo ch’o l’ea stæto trovou poxitivo pe doe vòtte à un steròide proibio. O Sinner o l’é stæto descorpou perché quella sostansa a saieiva stæta inte moen do seu fixoterapista. «Oua me lascio derê sto periodo desfortunou», o l’à commentou. Ma o caxo o fa discutte. «Ti doviësci stâ via pe doî anni, e teu prestaçioin son megioæ», l’à accaxonou o tennista australian Nick Kyrgios. O giudiçio definitivo o tocca a l’Agençia mondiale antidoping.
Traduçion italiaña
Tennis, Sinner positivo due volte all’antidoping: è stato scagionato
Ancora problemi per Jannik Sinner, il tennista italiano numero 1 al mondo. Il 20 agosto, l’International Tennis Integrity Agency ha diffuso i risultati di un’indagine aperta dopo che era risultato positivo per due volte a uno steroide vietato. Sinner è stato scagionato perché quella sostanza sarebbe stata nelle mani del suo fisioterapista. «Ora mi lascio alle spalle questo periodo sfortunato», ha commentato. Ma il caso fa discutere. «Dovresti stare lontano per due anni, le tue prestazioni sono migliorate», ha rimproverato il tennista australiano Nick Kyrgios. La sentenza definitiva spetta all’Agenzia mondiale antidoping.